Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Pawła II

Dnia 21 maja 2018 roku klasy piąte i szóste wyjechały na niezapomnianą trzydniową wycieczkę do Trójmiasta i Malborka. Podróż była długa, ale przyjemna. Pierwszego dnia zwiedziliśmy piękny i malowniczy Gdańsk i zapoznaliśmy się z miłym i przyjacielskim przewodnikiem, który towarzyszył nam przez całą wycieczkę, a w drodze opowiadał ciekawe historie. Wieczorem dojechaliśmy do Kątów Rybackich, aby zakwaterować się w przytulnym pensjonacie www.wielorybek.mierzeja.com. Zjedliśmy pyszną obiadokolację i poszliśmy na miły spacer po plaży. Drugiego dnia zobaczyliśmy resztę Trójmiasta, a wieczór minął podobnie jak poprzedni. Ostatniego dnia nadszedł czas na odjazd do domu. Pożegnaliśmy się z Zatoką Gdańską i wyjechaliśmy w stronę krzyżackiego miasta Malbork. Tam zwiedziliśmy piękny, stary zamek Krzyżaków. W drodze do domu zjedliśmy obiad w McDonaldzie. Z tej niezwykłej wycieczki przywieźliśmy pamiątki, zdjęcia, ale przede wszystkim miłe wspomnienia. Dziękujemy za tę wycieczkę! I oby było takich więcej!

Zdjęcia>>

Paulina Górka, kl. V a

logo m     logo CyfrowaSzkola    Zagrajmy o sukces    szkola dobrych praktyk sp    szkola dobrych praktyk gim

awarded etwinning school label       Cyberauci logo for light

dziecko w sieci    sieciaki    dbi    SPR logo      akademia puchatka

szkola w ruchu      banner patronat                      DEU    logo chd

dobra szkola logo kolor     http://www.bpe.powiat.lublin.pl/       Schule im Wandel logo