Sprawozdanie z wycieczki Kraków - Ojców

10 maja 2022r. pojechaliśmy na dwudniową wycieczkę do Krakowa. Uczestniczyły w niej  klasy 7c, 7d i kilka osób z klasy 7b wraz z wychowawcami. Nasz autobus wyjechał spod szkoły o godzinie 6:00.  Po około pięciu godzinach dotarliśmy na miejsce.

W Krakowie spotkaliśmy się z przewodnikiem. Pierwszym punktem zwiedzania była Brama Floriańska wraz z Pomnikiem Grunwaldzkim. Następnie udaliśmy się na Rynek, aby zobaczyć  Kościół Mariacki i Sukiennice, w których mogliśmy kupić pamiątki. Widzieliśmy także Barbakan, Wzgórze Wawelskie. Byliśmy w Katedrze  i na  Dziedzińcu  Zamku Wawelskiego. Mieliśmy tez okazję wejść na Dzwon Zygmunta. Około godziny 17  dotarliśmy do Kalwarii Zebrzydowskiej -do hotelu "Barka", który był miejscem naszego zakwaterowania. Wieczorem mieliśmy obiadokolację. Potem był czas  na wspólne gry i zabawy.

Kolejny dzień zaczęliśmy o godzinie 8:00 wspólnym śniadaniem. Następnie  wyjechaliśmy z hotelu i dotarliśmy do Ojcowskiego  Parku Narodowego. Jego zwiedzanie pieszą  zajęło nam kilka godzin.  Mieliśmy okazję zobaczyć Jaskinię Łokietka i  Maczugę Herkulesa. O godzinie 15:00 zjedliśmy obiad i wyruszyliśmy w drogę powrotną. Około godziny 20:00 byliśmy pod szkołą, gdzie czekali na nas rodzice.

Wyjazd uważam za bardzo udany. Pogoda była piękna,  zrobiliśmy dużo zdjęć i  wspólnie spędziliśmy miło czas . Bardzo chciałabym kiedyś tam wrócić.